A hazai, illetve a nemzetközi piacon is elismert, illatszer és háztartási vegyi áru kereskedelemmel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Az álláshoz tartozó elvárások:
Dinamikus, gyors, pontos munkavégzés
Pozitív, proaktív, ügyfélbarát gondolkozás
Csapatszellem
Jó problémamegoldó készség
Minimum középfokú iskolai végzettség
MS Office magas szintű ismerete
2-3 év tapasztalat hasonló munkaterületen
Legalább középfokú angol nyelvtudás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Legalább középfokú egyéb nyelvtudás
Főbb feladatok, munkák:
Vevői megrendelések fogadása és kezelése
Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Vevői és szállítói számlák kiállítása
Áru érkeztetés irodai részének lebonyolítása (szállítólevél rögzítés, raktárral való egyeztetés, új cikkek törzsölése)
Cash&carry vásárlók kiszolgálása
Banki felület kezelése, átutalások rögzítése
Házi pénztár kezelése
IBSystem vállalatirányítási rendszer kezelése
Általános adminisztráció, ügyintézés
Amit kínálunk:
Saját állományban történő alkalmazás, határozatlan idejű munkaszerződés
Teljes munkaidő
Családias légkör, jó hangulat
A vendégkörből fakadóan nemzetközi közeg
Kezdő fizetés: 379 000 Ft alapbér+ 27 000 Ft szépkártya
Jutalom féléves időszakonként: egy évben átlagosan 4 havi nettó fizetés a jutalom: 1 624 000 Ft
Egyéb juttatás: 315 000 Ft „nyári pénz”
A próbaidő 3 hónap amely időszak alatt szabadság nem megengedett és alapbér jár.
Munkavégzés helye
1037 Budapest, Solymárvölgyi út 21385/2
Jelentkezés
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a JELENTKEZÉS AZ ÁLLÁSRA gombra kattintva!