Bevezető
Csatlakozzon debreceni partnerünk csapatába!
Feladatok
-
Technikai támogatási interakciók értékelése (telefonhívások, e-mailek, chat-ek), beleértve a technikai pontosságot, az ügyfélszolgálati minőséget és a vállalati szabványok betartását
-
Célzott coaching terv készítése a csapat vezetőivel együtt a kollégák technikai készségeinek fejlesztésére
-
Terméktudás folyamatos frissítése a támogatott eszközökkel kapcsolatosan
-
Minőségbiztosítás felügyelete (kapcsolatmonitorozás, értékelés, kalibrálás)
-
Visszajelzés nyújtása a menedzsment számára, valamint segítés a problémamegoldásban és fejlesztési javaslatokban
-
A csapat tájékoztatása a releváns szabályzatok, folyamatok és műszaki dokumentációk kapcsán
-
Minőségi trendek elemzése és teljesítményértékelések készítése a csapat fejlődése érdekében
Elvárások
-
Magas szintű német nyelvtudás és erős angol kommunikációs készség
-
Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
-
Microsoft Office termékek ismerete
-
Alkalmazkodóképesség, proaktivitás és csapatmunka készség
-
Jó figyelem a részletekre és problémamegoldó képesség
-
Erős technikai háttér elektronikai eszközök, hibakeresés és működésük ismerete
-
Műszaki dokumentációk és termék specifikációk ismerete
Rövid leírás
-
Technikai támogatás területén szerzett tapasztalat
Amit partnerünk kínál
-
Versenyképes fizetés és cafeteria
-
Modern, barátságos irodai környezet
-
Csapatépítő programok és szabadidős tevékenységek
-
Hosszú távú karrierlehetőség egy stabil, nemzetközi vállalatnál